esmaspäev, 4. august 2014

Maca- ja kakaopiim

Mõtlesin, et lisan selle kasuliku ja maitsva joogi retsepti ka siia. Pärast seda, kui oma nii-öelda dieeti alustasin, ei tarbinud ma paar nädalat piimatooteid. Kuid umbes kuu aega tagasi avastasin enda jaoks toorpiima. Jah, olen selle põlvkonna inimene, kes on kasvanud vaid tavalise lahja poepiima peal, ja ei ei olnud oma teadliku elu jooksul toorpiima joonud. Rääkimata muidugi nendest õudusjuttudest, mida toorpiima kohta kuulnud olin.

Ma ei ole rasvapelglik, nii et mõtlesin, et ehk tuleb see tervisele kasuks. Maitsest ei osanud ma midagi oodata, aga ikkagi päris puhtalt proovida ei söandanud, ja seetõttu mõtlesin, et kui lisaks midagi juurde. Sellest uitmõttest tekkis järgnev väike retsept:

  • 1 klaas külma toorpiima
  • 1-2 tl macapulbrit
  • 1-2 tl toorkakaod
  • 1 tl mett (soovi korral)
Kõik need eelnimetatud koostisosad võiks panna blenderisse. Käsimikseriga või vispliga koostisained mul ei segunenud.  Ja tegelikult, arvestades seda, milline ma olen, poleks paha mõte ka kurkumit või kaneeli sisse segada. Kahju ilmselt ei teeks.